סדנאות להעצמה אישית

סדנא להכרת הארכיטיפים

כוללת שבעה מפגשים שבה המשתתפים לומדים אל הדפוסים הארכיטיפים שלהם וכיצד לעבוד איתם.

* ארכיטיפים הם תבניות סימליות אוניברסליות הנמצאות כאנרגיה בלא מודע של האנושות כולה, תבניות שנגזרות מתפקידים היסטוריים בחיים כמו האם, הילד, הלוחם, המציל, השוטה ועוד.

* אף כי הארכיטיפים עתיקים ואוניברסליים, הם נעשים אישיים כאשר הם חלק מהנפש שלך, הם אבני הבנין של הנפש, השולטים ומניעים אותך מהלא מודע.

* לכל אחד מאיתנו יש מערכת תומכת של שנים עשר ארכיטיפים. כיוון שקבוצה זו של שנים עשר דפוסי התנהגות היא מיוחדת לך, עליך לחשוב עליהם כבני לוויה אינטימיים. הם המעניקים את היסוד לאישיותך, לדחפיך, לרגשותיך, לאמונותיך, למוטיבציות ולפעולות שלך.

* מציאת הארכיטיפים האישיים והעבודה איתם היא כלי רב עוצמה שעוזר לנו ללכת במסע האישי שלנו באופן מודע, למצוא את היעוד שלנו, לקבל הדרכה בכל צומת דרכים ולבחור את הדרך שתעצים אותנו ביותר.

* הסדנא כוללת שבעה מפגשים של 4 שעות, שבה המשתתפים לומדים על דפוסים ארכיטיפים של מאורעות ותהליכים היסטוריים, הכרת הארכיטיפים האישיים שלהם, המלווים אותם כל חייהם, וכיצד לעבוד איתם.

* סדנא זו מבוססת על עבודתה של ד"ר קרוליין מיס, סופרת וחלוצה בעלת שם עולמי ברפואת האנרגיה.

* למדתי אצל ד"ר קרוליין מיס בשיקגו ואני היחידה שמוסמכת לייעץ וללמד לפי שיטה זו בארץ.

פרטים נוספים
צ'קרות

סדנא לניקוי הצ'אקרות

כוללת שבעה מפגשים, שבה המשתתפים לומדים "לראות" את הצ'אקרות שלהם 
וכיצד להסיר את המחסומים שנמצאים בהן, בעזרת דמיון מודרך.

* הצאקרות הן מרכזים בגוף אשר קולטות אנרגיה מהיקום ומשדרות אליו. הן בעלות משמעות אדירה לכל התפקודים האנושיים ונוטלות חלק חשוב בתפקוד הפיזי, הנפשי והרוחני שלנו.

* כאשר הצ'אקרות פתוחות אנו זורמים עם החיים, מרגישים בטוחים ביקום. כאשר הן חסומות, נוצר חוסר איזון המתבטא בתחומי החיים הקשורים לצ'אקרה החסומה.

* צ'אקרה נחסמת כאשר אנו חווים דברים אשר קשים לנו והם נשארים בשדה האנרגיה שמסביבנו, מאחר ולא עיבדנו אותם. במשך הזמן, אם לא נמצא דרך להסיר חסימות אלה, זה ישפיע עלינו נפשית ועם הזמן, גם גופנית.

* ניקוי הצ'אקרות עוזר לנו להיפטר מאנרגיות שחוסמות ומעכבות אותנו, פותח את הצ'אקרות ועל ידי זה משפר את מצבנו הנפשי והגופני.

* הסדנא נותנת למשתתפים כלי כיצד "לראות" את הצאקרות שלהם וכיצד לנקות אותן.

* הסדנא כוללת שבעה מפגשים של כשעתיים, כאשר בכל מפגש לומדים על צ'אקרה אחת, תפקודיה, הנושאים שקשורים אליה, וכיצד לנקות ולהסיר את המחסומים שנמצאים בה.

 

* את הריפוי באמצעות ניקוי הצ'אקרות על ידי דמיון מודרך למדתי ממרפאה איטלקיה הגרה, מלמדת ומרפאה בניו יורק.

פרטים נוספים